Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Î.S. „Poşta Moldovei” a fost premiată cu Medalia de Aur „Patrimoniul Republicii”

8 Februarie 2011
Joi, 3 februarie 2011, în cadrul unei ceremonii solemne, au fost premiaţi învingătorii concursului „Marca comercială a anului 2010”. La ediţia a VIII-a a concursului au participat 86 proiecte ale 69 de companii, ce au concurat la 7 nominalizări şi 16 categorii.
 
La sărbătoarea mărcilor comerciale au fost prezenţi reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale, ai corpului diplomatic acreditat în RM, organizaţii şi proiecte de susţinere a businessului, agenţi economici.
 
La ediţia a VIII-a a concursului „Marca comercială a anului” au participat 86 proiecte ale 69 de companii, ce au concurat la 7 nominalizări şi 16 categorii. Cu marele premiu, „Mercuriul de Aur”, au plecat acasă 43 de mărci comerciale, 18 mărci au obţinut medalii de aur, 8 - medalii de argint, iar 7 au primit Medalia de Aur „Patrimoniul Republicii”. Printre cei ce au obţinut Medalia de Aur „Patrimoniul Republicii” se menţionează Întreprinderea de Stat „Poşta Moldovei”, care a obţinut prezenta distincţie în urma sondajului efectuat de către CCI printre consumatori.
 
Faptul că suntem menţionaţi cu Medalia de Aur „Patrimoniul Republicii”, este o dovadă a încrederii pe care ne o acordă clienţii şi partenerii noştri şi serveşte drept un imbold suplimentar de a crea servicii noi şi de a ameliora calitatea serviciilor prestate tradiţional de către Î.S. „Poşta Moldovei”, a menţionat Dl Vladimir Ceban, Director general al întreprinderii.
 
Concursul a fost organizat de către Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală a Republicii Moldova şi are ca obiective: crearea unei imagini de afaceri favorabile a Republicii Moldova; identificarea şi promovarea strategiilor performante de marketing în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale; efectuarea ratingului mărcilor comerciale de succes pe piaţa moldovenească; studierea dinamicii cererii de consum pe piaţa autohtonă; asistenţa informaţională a antreprenoriatului în domeniul tehnologiilor de marketing eficiente, al publicităţii, protecţiei juridice a mărcilor comerciale; integrarea efectivă a pieţei moldoveneşti în comunitatea economică mondială.
 
Comitetul de organizare desemnează cele mai bune mărci comerciale conform categoriilor de produse si servicii la fiecare nominalizare a concursului. La nominalizările conform criteriului de consum, învingătorii concursului sunt desemnaţi pentru fiecare categorie, fiindu-le conferite Medalia de aur „Patrimoniul Republicii” – cel mai mare trofeu la categoria de consum, precum şi medalii de argint şi bronz.
 
Titlul „Patrimoniul Republicii” se conferă mărcii comerciale, învingătoare la nominalizarea respectivă, pe toată perioada existenţei acesteia, fără a necesita o reconfirmare anuală.
 
Comitetul de organizare îşi rezervă dreptul, conform principiului precedentului, în baza unei decizii unanime să excludă competitorul din lista participanţilor la nominalizarea „Patrimoniul Republicii”.