Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

MTIC prezintă o nouă posibilitate: acte de identitate livrate la domiciliu

6 August 2014

La solicitarea cetățeanului, 13 documente emise de ÎS „CRIS „Registru” pot fi livrate direct la domiciliu, reşedinţă sau la locul aflării titularului prin intermediul oficiilor poștale. Această posibilitate este rezultatul colaborării dintre Î.S. „CRIS „Registru” și Î.S. „Poșta Moldovei”, la inițiativa Ministerului Tehnologiei Informației și Comunicațiilor. Noua modalitate de livrare a documentelor oferă beneficiarului posibilitatea de a economisi timp și bani evitînd deplasarea în centrul raional pentru ridicarea actelor comandate.

Cu scopul de a facilita accesul cetățenilor și a mediului de afaceri la serviciile oferite de autoritățile publice, MTIC a extins serviciul de livrare a actelor emise de Î.S. „CRIS „Registru” la locul de destinaţie al solicitantului. Inițial, acest serviciu prevedea livrarea numai a buletinului de identitate și a pașaportului. Astfel, pentru un preț de numai 15, lei prin intermediul celor 1148 de oficii poștale din întreaga țară, la locul de destinaţie al solicitantului pot fi livrate următoarele documente comandate:

 

  • buletinul de identitate al cetăţeanului Republicii Moldova;
  • pașaportul cetățeanului Republicii Moldova;
  • adeverinţa privind eliberarea buletinului de identitate al cetăţeanului Republicii Moldova;
  • adeverinţa privind eliberarea paşaportului cetăţeanului Republicii Moldova;
  • adeverinţa privind înregistrarea la domiciliu/reşedinţă;
  • adeverinţa privind emigrarea autorizată sau repatrierea cetăţenilor Republicii Moldova;
  • adeverinţa privind apartenenţa la cetăţenia Republicii Moldova;
  • adeverinţa privind depunerea cererii de renunţare la cetăţenia Republicii Moldova;
  • permisul de conducere;
  • certificatul de înmatriculare pentru vehicul;
  • adeverinţa privind posesia vehiculului;
  • adeverinţa privind posesia permisului de conducere;
  • rezultatele controalelor privind posibilitatea înmatriculării vehiculului şi a documentării conducătorilor auto, în caz de pierdere sau deteriorare a originalelor documentelor de înmatriculare şi a permiselor de conducere, sau în baza xerocopiilor acestora.

 

Serviciul extins de livrare a documentelor emise de ÎS „CRIS „Registru” la locul de destinaţie al solicitantului a fost lansat pe 1 august 2014.