Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Î.S. ”Poșta Moldovei” lansează un nou serviciu - Serviciul Post - terminale

4 Decembrie 2015
Astăzi, 4 decembrie 2015, Î.S. ”Poșta Moldovei” lansează serviciul Post-terminale. Serviciul dat este nou pe piața Republicii Moldova și are menirea de a oferi rapiditate, comoditate, posibilitate de recepționare a pachetelor poștale la orice oră, fără a sta în rânduri și de achitare on-line sau direct la terminal a serviciului de livrare. Suplimentar, noul serviciu va oferi oportunitatea de alegere a locului și timpului de ridicare a trimiterii poștale. Prețul serviciului va varia între 20 și 30 lei, în dependență de mărimea celulei în care este plasată trimiterea poștală.
 
Prezent la eveniment, Serghei NASTAS, Director general al Î.S. ”Poșta Moldovei” a menționat că ideea de a implementa acest serviciu vine de la faptul că în calitatea sa de operator național Î.S.“Poșta Moldovei” este liderul procesator de trimiteri poștale din Republica Moldova, care dictează trendul pieței. Poșta Moldovei are mereu tendința de a implementa inovațiile în domeniu, pentru a oferi maxim confort clienților săi și pentru a-și optimiza cât mai eficient rețeaua și cheltuielile.
 
Vă informăm că Post-terminalul prezintă un sistem integrat automatizat pentru recepționarea și distribuirea trimiterilor poștale, care este format din terminalul poștal propriu-zis cu mai multe celule de diferite dimensiuni și capacitate și soft-ul ce permite automatizarea întregului proces de livrare al trimiterilor poștale.
 
Utilizarea Post-terminalului este foarte simplă și comodă. Clientul care dorește să primească coletul său prin Post-terminal trebuie să acceseze pagina web www.pt.md și să se înregistreze ca utilizator. Clientul se autentifica şi primeşte un ID unic. Pentru ca trimiterea să fie livrată prin intermediul Post-terminalului, clientul completează câmpurile cerute de sistem: adresa poştală, ID – ul după înregistrare pe www.pt.md şi Post-terminalul selectat, numărul telefonului mobil, adresa de e-mail.
 
La recepționarea coletului de către Poșta Moldovei, acesta va fi plasat în Post-terminal de către curier. Clientul va primi o notificare SMS sau prin e-mail ce va conține informația cu numărul coletului, adresa post-terminalului unde va fi livrat coletul, suma spre achitare, termenul de ridicare a coletului și PIN-ul/QR codul secret al tranzacției.
 
Taxa serviciului de livrare prin intermediul Post-terminalului poate fi achitată de client on-line, pe www.pt.md/achitare, cu orice card Visa şi MasterCard,  sau numerar la Post-terminal în momentul ridicării trimiterii. La ridicarea trimiterii din Post-terminal, clientul introduce nr. de telefon, apoi PIN codul sau scanează QR cod-ul trimiterii. Dacă clientul a respectat toate cerinţele la ridicarea trimiterii uşa celulei Post-terminalului se deschide, clientul extrage trimiterea şi obligatoriu închide uşa. La închiderea uşii, în adresa clientului, automat este expediată confirmarea de livrare (e-mail).
 
Pentru faza pilot Î.S. ”Poșta Moldovei a hotărît să se lanseze cu două Post-Terminale. Un Post-terminal este situat pe bd. Dacia 34, iar altul pe str. Piața Gării 3. Rețeaua dată va fi dezvoltată și lărgită pe viitor pe întreg mun. Chișinău, dar și pe teritoriul întregii țări.
 
Domnul Serghei Nastas,  și-a exprimat speranța că noul serviciu Post-Terminale se va bucura de o mare popularitate printre clienții Poștei Moldovei și le-a urat cumpărături reușite și satisfacție în utilizarea noului serviciu Post-terminale.
 
Toate detaliile despre funcționarea Post-terminalelor pot fi consultate pe pagina web a serviciului www.pt.md sau la nr. de tel. 0 22 555559.