Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Ziua presei scrise

21 Iunie 2013
Recent s-a încheiat acțiunea promoțională, cu genericul "Ziua presei scrise", organizată de Î.S. "Poșta Moldovei" în comun cu editorii de presă, care s-a desfășurat în toate oficiile poștale unde toți abonații, atît persoanele fizice, cît și juridici au putut benefecia de reduceri și promoții din partea editrorilor de presă.
 
Scopul evenimetnului a fost activizarea proceselor de aboonare și vînzare a presei scrise, în toate oficiile poștale ale Î.S. "Poșta Moldovei", astfel promovînd imaginea revistelor și ziarelor autohtone.
 
Varietatea de reviste si ziare dein diferite domenii cotidiene: politică, cultură, economie, sport ș.a., în limba romînă și rusă, au putut satisface preferințile cititorilor de toate vîrstele.
 
În cadrul acțiunii au participat circă 15 edituri, acestea oferind nu doar reduseri, dar și multe cadouri pentru abonați.
Startul acțiunii a fost dat de Ștefan Munteanu, director general Î.S. "Poșta Moldovei", care a semnat două fișe de abonare pentru casele de sopii din satele Căprieni, raionul Hînceștiși Văscăuți, Florești.
 
Printre primii care s-au abonat și au profitat de reduseri au fost angajații Î.S. "Poșta Moldovei", care au procurat nu doar abonamentele personale, dar și pentru rude și prieteni.
Totodată, Î.S. "Poșta Moldovei" a organizato tombolă cu premii garantate pentru toți vizitatorii a căror abonament a depășit suma de douăsute de lei, indifirent de ziar. Premii au fost oferite și de redacțiile Adevărul, Timpul, Комсомольская правда, Аргументы и Факты ș.a.
 
Deși datorita dezvoltării spectaculoase a tehnologiei, presa online a cîștigat teren în fața presei scrise totuși, întotdeauna vor exista consumatori fideli de presă scrisa, pentru care aceasta prezintă un atu puternic de vizualizare prin forța cuvîntului scris și a ilustrației. Istoria ziarului a cunoscut mail multe urcușuri și coborîșuri, fiind ramplasat de-a lungul  timpului prin radiou, TV și mai curînd internetul, însă presa mereu a supraviețuit.
 
Actiunea promoțională "Ziua presei scrise" a demonstrat, încă o dată, că  deși puțini la număr, dar în zilele noastre există totuși, o categorie de oameni pe care încă îi atrage mirosul proaspăt de cerneală al ziarului abia ieșit de sub tipar. Anume pentru acești oameni se tipăresc cărțile, revistele și ziarele, ca să aibă de o lectură cît mai plăcută.