Stimați utilizatori, dacă doriți să depuneți o reclamație în vederea unor iregularități privind expedierea sau primirea trimiterii dvs poștale pe teritoriul Republicii Moldova, completați și expediați-ne blancul reclamației interne prezentate mai jos.
Î.S. ”Poșta Moldovei” recepționează, examinează și soluționează reclamațiile interne în conformitate cu următoarele acte:
Utilizatorul poate adresa furnizorului de serviciu poştal universal reclamaţii prealabile pentru trimiterile poştale interne, în termen de 6 luni. Termenul se calculează de la data depunerii trimiterii poştale.
Termenul de examinare a reclamației interne durează 30 de zile din momentul înregistrării acesteia și poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile lucrătoare.
Important:
-
pentru completarea blancului reclamației interne veți avea nevoie de numărul trimiterii, compus din 14 caractere, care începe cu marcajul "D" și finalizează cu unul dintre marcajele "RR", "CC" ,"AS" sau "AR";
-
la reclamație, se anexează, în mod obligatoriu, copia bonului de plată și, după caz, copia borderoului tip eliberat de unitatea poștală la depunerea trimiterii. Reclamațiile, la care nu vor anexate copiile bonurilor de plată, nu vor fi examinate.
Note:
-
-
utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
-
în cazul în care datele expedierii se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
-
câmpurile blancului petiționar marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.