Stimați utilizatori, dacă doriți să depuneți o reclamație în vederea unor iregularități privind expedierea trimiterii Dvs poștale în afara teritoriului Republicii Moldova, completați și expediați-ne blancul reclamației internaționale prezentate mai jos.
Î.S. ”Poșta Moldovei” recepționează, examinează și soluționează reclamațiile interne în conformitate cu actele Uniunii Poștale Universale și:
Utilizatorul poate adresa furnizorului de serviciu poştal universal reclamaţii prealabile pentru trimiterile poştale internaționale, în termen de 6 luni. Termenul se calculează de la data depunerii trimiterii poştale.
Reclamațiile internaționale necesită coordonarea cu o administrație poștală străină și solicită mai mult timp pentru investigare, de aceea acestea se examinează în termen de până la 90 de zile lucrătoare de la data înregistrării, iar în termen de 30 de zile lucrătoare, reclamantului îi va fi expediat un răspuns prin care va fi informat despre măsurile întreprinse în vederea soluționării reclamației depuse.
Important:
-
pentru completarea blancului reclamației internaționale veți avea nevoie de numărul trimiterii, compus din 13 caractere, care începe cu unul dintre marcajele "E", "C", “H", "R", "V" și finalizează cu marcajul "MD";
-
la reclamație, se anexează, în mod obligatoriu, copia bonului de plată și, după caz, copia borderoului tip eliberat de unitatea poștală la depunerea trimiterii. Reclamațiile, la care nu vor anexate copiile bonurilor de plată, nu vor fi examinate.
Note:
-
-
utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
-
în cazul în care datele expedierii se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
-
câmpurile blancului petiționar marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.