SUPORT INFORMAȚIONAL
+373 22 270 044
program: de luni până vineri 08:00 - 17:00
SUPORT INFORMAȚIONAL
+373 22 270 044
program: de luni până vineri 08:00 - 17:00
Am primit un aviz/mesaj la telefon cu referire la o trimitere poștală. Ce trebuie să întreprind mai departe?
Important: nu accesați mesajele parvenite în limba rusă cu indicarea unui număr non-standard de trimitere poștală. Aceste mesaje pot fi parte a unor scheme escroce.
Recent, am efectuat o comandă într-un magazin on-line. Cum pot urmări traseul trimiterii? A ajuns oare în oficiul de destinare?
Ce document trebuie să prezint la ridicarea trimiterii poștale? Poate oare o altă persoană să ridice trimiterea mea?
Am expediat o trimitere contra-ramburs, dar nu mi-a fost restituită suma rambursată. Unde să mă adresez pentru a o primi?
Mi-a fost oare expediat un transfer de bani? Cum pot să-l primesc? Unde trebuie să mă prezint? Ce document trebuie să am cu mine?
De ce trimiterea mea a fost verificată/ reținută de către Serviciul Vamal? Cum trebuie să acționez mai departe?
Ce trebuie să întreprind pentru a ridica trimiterile poștale din Post-Terminal?
Important: prezentați-vă la Post-Terminal doar după primirea mesajului.
Am fost în concediul medical. Unde trebuie să mă prezint pentru a primi banii alocați?
Unde urmează să mă adresez pentru a primi dreptul social (pensia) sau alte prestații sociale? Cum pot modifica data de plată?